Sider

tirsdag den 21. august 2012

mænd og deres grimme højtalere

Så er P og jeg kommet til Herning!

Da det som sagt er 4. gang på 2 år, at vi flytter, er vi ved at være eksperter i at pakke ud og stille på plads. Men hver eneste gang har vi en stor pukkel, som vi skal over. Det forløber sådan her:







Og så fortsætter vi ellers i en uendelighed (næsten), indtil vi har brugt alle vores bedste argumenter for, hvorfor de grimme højtaler skal/skal ikke stå og se grimme ud i vores stue, og ender med at lyde sådan her:


Men når man er kærester bliver man nødt til at gå på kompromis med hinanden, og derfor blev jeg enig med hinanden om at sætte højtalerne på loftet. (Just kidding.. Eller, han hentede dem i hvert fald ned igen.)

De to grimmeste højtalere endte på hver sin side af fjernsynsskænken, en af de andre grimme endte bag sofaen, hvor jeg har placeret en stor plante på den, så man slet ikke kan se den. En af dem skal ikke bruges, og fire af dem skal hænges op i hver sit hjørne i stuen (venner, lad os krydse fingre, ben og arme for at han glemmer det, hvis jeg sætter dem et sted, hvor han ikke ser dem).

2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke forstå, hvorfor højtalerindustrien ikke er bedre til at lave pæne højtalere. :b
    Jeg vil gerne se billeder af jeres fine, nye hjem. ^^

    SvarSlet
  2. Jeg er så heldig, at min kæreste forstår at blande god lyd og god stil - med i pakken fulgte nogle lækre Scandyna Minipods! Dét er pæne højtalere! Og wow for en god lyd!
    Christine

    SvarSlet