Sider

mandag den 1. oktober 2012

dagens joke

Jeg har fået mig en ny cykel! Ta-daaa
 Så i dag, da jeg var på vej hjem, stod jeg og låste min cykel op, da der pludselig var nogen, der råbte..

 




 Well.... Jeg ved virkelig ikke. Det var åbenbart en joke. Smilede til ham, og sagde "okay, jamen jeg passer på så!" Og så sagde han "jaja, jeg er bare en gammel svensker, jeg kan ikke gøre for det," og gik.

Mens jeg låste min cykel op hørte jeg ham fyre sin joke af til to andre cyklister også. 

Jeg skulle samme vej som ham, og indhentede ham hurtigt. Da jeg gik forbi, råbte han til mig:

 Han kunne tydeligvis ikke huske, at han lige havde fortalt mig sin joke, så jeg gav ham det største chok ved rent faktisk at vide, hvorfor jeg skulle passe på..

   

Nå ja... Man skulle nok have været der. Haha

4 kommentarer:

  1. Hej Rebecca. Hvor er det dejligt at se der er kommet gang i bloggen igen :-) Jeg troede faktisk du var helt stoppet her inde, men det er en glædelig overraskelse.

    Nu blev jeg helt overrasket ang. Teko - var du ikke kommer ind på CBS her ovre i København? :)

    SvarSlet
  2. Hej Maja, ja i perioder er jeg meget stille.. Det må jeg se at få lavet om på.

    Jo jeg blev optaget på CBS, men stoppede igen da jeg fandt ud af at det slet ikke var mig. Nu er jeg startet på TEKO og det er (forhåbentlig) det helt rigtige.

    Tak fordi du følger med! :)

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig og sjov blog du har! :)

    Glæder mig til at følge dig :b

    Kram Kristine

    SvarSlet
  4. Hej Kristine, det er skønt at høre, at du synes om min blog. Så velkommen!

    SvarSlet