Sider

torsdag den 14. juni 2012

ild og muskler

Hej blog! Hvorfor der er så stille herinde? Fordi jeg går til 

 BODYFLOW


Ja, det er rigtig nok. Jeg har meldt mig ind i et fitness center i dag. For første gang i.. nogensinde!

Og så var jeg til bodyflow. (Til jer, der ikke er med på moden(haha), er bodyflow en kombination af yoga, tai chi og pilates - faktisk handler det om smidighed og blid musik - ikke så meget om store muskler og ild, som ovenstående billede hentyder til. Men altså, jeg har været i fitness!! Så jeg føler mig røv stærk med masser af ild omkring mig. Lev med det.)

Det her er mig:

Eller.. Måske er virkeligheden mere sådan her:
(men det siger vi ikke til nogen)

Det var sjovt og godt. Jeg er allerede fan.

Så.. Næste gang I ser mig, bliver det måske sådan her:
 

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skøn humor du har. Har sat mig som fast læser er godt nok en gammel kone på 67 men elsker din streg og indfald.

      Slet
    2. Det er jeg bare glad for at høre, velkommen til bloggen!

      Slet