Sider

torsdag den 20. oktober 2011

Sweets

Vi har har haft et problem herhjemme på det sidste. Hver gang P køber slik eller chokolade, (som han mener bare skal ligge i skabet, til vi en dag får gæster eller ser en god film) så forsvinder det!! Og det forsvinder sjovt nok altid, når P ikke er hjemme...

Har prøvet at fortælle ham, at det nok er bedst at lade være med at købe det. Nogen kunne jo blive tykke. Men se, hvad han så har gjort..

Da jeg åbnede køleskabet i morges, havde han købt en masse usunde ting, lagt dem i en skuffe og skrevet en seddel:


PFFF!! som om det er MIG der går og spiser det?
Og tror du, han lægger mærke til, hvis der mangler et par vingummier? Ups, for sent.

3 kommentarer:

  1. Du er sku fantastisk:-) men nu har jeg jo så opdaget det;-)

    SvarSlet
  2. Hjemme hos os er situationen den omvendte: Ofte når jeg ikke at sætte tænderne i de gode sager, før min kæreste har spist 90% af det eller det hele.

    Derfor overvejer jeg nu (mest for sjov ...eller som trussel) at købe sådan en her:
    http://www.coolstuff.dk/koeleskabslaas#5049

    Tak for sjovt blogindlæg :D

    SvarSlet
  3. Orv det kender jeg godt.. Jeg ville ønske, at vi kunne have et hjem, hvor der altid ville være noget til gæster eller snacksult.
    Men at have en grædende og skrigende pose chips liggende i et mørkt skab er bare plain ondskabsfuldt!

    SvarSlet