Sider

tirsdag den 18. oktober 2011

À propos de moi

Ihhh, jeg er SÅ glad for alle jer nye læsere, der har joinet min blog! Velkommen til! Jeg tænkte, at i måske havde lyst til at høre lidt om min baggrund:

Jeg kom til verden i januar 1991, efter min mor tog en rask løbetur ned gennem rundetårn. Jeg blev født på et spisebord til denne sang:

Det famøse spisebord har også været med til at bringe mine to ældre søskende til verden - og står stadig hjemme hos mine forældre.

Min entré til verden var lidt skør. Også lidt sjov og ret mærkelig .. og faktisk har min verden fortsat ad den bane lige siden.

Familie:
Mine forældre mødtes på en børnelejer, hvor de lovede at gifte sig med hinanden, når de blev store. (og man skal jo holde hvad man lover, så nu har de været gift i 25 år)

Jeg har 3 søskende. Min mor valgte til sidst at blive vaccineret mod børn, for vi blev bare ved med at komme, uden rigtig at give hende nogle pauser. Så nu kan hun ikke få flere.
Her er vi:

Buller er den mindste. For mange år siden drømte han om at blive politi-lillebror, når han blev stor. Nu er han meget større og stærkere end alle os andre.
Johs er næst ældst. Han er skater og maler vildt cool grafitti som han sælger.
Min søster er den ældste. Og hun er lige blevet mor til verdens sødeste guldklump.

Og til sidst har vi P. Det er mine søde kæreste.

Vi skal til at købe lejlighed sammen og alt muligt gøjl. Vi har været kærester i 3 år. Men vores historie vil jeg fortælle en anden dag.

God onsdag.

2 kommentarer:

  1. Ja vi er godt opdraget! Eller også er det bare min tegnestil der er en tand for sukkersød.. Måske en blanding ;-)

    SvarSlet