Sider

onsdag den 2. januar 2013

Et nyt år

Godt nytår, kære læsere!

Jeg havde en sjov aften, tak fordi du spørger. Den blev holdt i Ålborg sammen med nogle af de bedste venner. Havde sværget, at jeg ikke skulle ende i Jomfru Ane Gade, men pludselig var jeg der - og det var så sjovt!

Da baren lukkede kl. 7 om morgenen, var min veninde og jeg på ingen måder klar til at slutte festen. Og så skulle vi på morgenbar. Selvfølgelig! (Venner, jeg lover jer - der sker ALDRIG noget godt på morgenbar. Det bedste der kan ske er, når ham den tykke ovre i hjørnet stopper med at stirre på dine bryster, fordi han er gået kold og er faldet i søvn.)

Men.. vi skulle jo på morgenbar. Faktisk har jeg en million sjove ting at sige om den morgen, men tiden er ikke til det lige nu (kl. er 01.30 på en torsdag). Vil bare gerne dele mit møde med Pernille med jer. Hun var måske den eneste pige derinde, udover min veninde og jeg. Og Pernille, I'm sorry to say, men det var simpelthen den perfekte karikatur på en morgenbars-tøs.Hun var skøn.

Dette var hendes første ord, da hun hilste på mig:

(Så skete der måske alligevel noget godt på min morgenbar.)

Men nu skal i høre mit nytårsforsæt:
I 2013 vil jeg blogge mindst en gang om ugen.

Glædelig 2013 til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar