Sider

fredag den 9. september 2011

Gerade aus

Sådan her ser min rute ud, når jeg skal hjem fra skole:

Men jeg er verdens dårligste til at finde vej. Seriøst.
Ikke engang det, at jeg bare skal cykle ligeud stort set hele vejen, hjælper mig..

Tag fx. i dag. Jeg har lige fået weekend:


Jeg skal jo bare ligeud, ik. Og det kører for mig. Indtil:

Men min selvtillid siger mig at jeg ALDRIG tager fejl.
(Selvom jeg ca farer vild 11 ud af 10 gange)

Så jeg cykler videre - gerade aus. Problemet er bare, at jeg ikke aner, hvilken vej vest er.

..Så jeg cyklede denne vej:


4 kommentarer:

  1. Undskyld Rebecca. Det er noget du har fra din mor !

    SvarSlet
  2. Hahahahaha, jeg grinede SÅ meget af det her indlæg :D Jeg er selv faret rigtig meget vild på cykel, og jeg kan så meget genkende mig selv i denne situation!
    Jeg elsker især de tegninger, hvor du har alt muligt i tankerne, mens du cykler derudad med et stort, selvsikkert smil på læberne.
    Efterhånden er jeg selv blevet god til at finde vej på cykel - men til gengæld mister jeg al stedsans, når jeg kører i bil ...og der kan man hurtigt komme aaaaalt for langt væk ved at dreje forkert ;) Tør næsten ikke indrømme, hvor mange gange på en køretur jeg holder ind til siden og febrilsk bladrer rundt i mit krakkort (både for at finde ud af hvor jeg er og hvordan jeg skal komme tilbage på rette vej).
    Jeg har først lige fundet din blog nu, men jeg glæder mig til at følge med og se flere af dine tegninger :)

    SvarSlet
  3. Christel, jeg er super glad for, at du synes min blog er sjov!
    Og nej, det er ikke nemt at være så håbløs til at finde vej.. Men man kan komme ud på nogle sjove omveje en gang imellem ;)
    Og velkommen til bloggen!

    SvarSlet
  4. Hahahah, hvor var det sjovt! :D
    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet